Instalaci na starém PC nemažte a nijak s ní nemanipulujte. Na novém PC korektně nainstalujte libovolnou verzi TARIF 3000 (nemusí být Vaše poslední verze či aktualizace, nesmí však být verze vyšší než nainstalovaná nebo demoverze!!!). Instalaci proveďte do stejné složky jako na starém PC. V případě, že z nějakého důvodu potřebujete instalovat do jiné složky než je default(C:\Program Files\INOMA\Tarif 3000), například pro WINDOWS VISTA, kde je třeba instalovat do složky USERS a pod příslušného uživatele, musíte mít na paměti, že bude třeba po překopírování správně nastavit cesty k prvotním datům, provozovatelům a tiskovým sestavám v nové instalaci. Po nainstalování na novém PC spusťte TARIF 3000, zadejte Vaše platné registrační číslo a projděte veškeré nastavení v default hodnotách. Neprovádějte nastavení komunikace a v žádném případě neodesílejte konfiguraci do bufferu (pokud buffer máte)!!! Mohla by do bufferu být odeslána konfigurace, která neodpovídá skutečnému nastavení a znemožnit tak příjem dat z telefonní ústředny!!! Konfigurace ANDI bude přenesena s celou instalací ze starého PC. Po nastavení prvotní instalace TARIF 3000 na novém PC program ukončete. Vezměte původní adresář TARIF 3000 ze starého PC a překopírujte s ním instalaci v novém PC. Dle verze smažte všechny soubory *.mdx nebo *.cdx. Nyní spustíte program a v případě nutnosti opravíte již dříve zmiňované cesty k prvotním datům, provozovatelům a tiskovým sestavám.
Nyní je program připraven pro normální používání v novém PC a bude obsahovat všechna data z původní instalace na starém PC. V případě, že by se po restartu PC nezaváděla ANDI automaticky (Modrá ikona „A“ v liště úloh), nastavte parametr „Zavést ANDI po startu PC“ v programu ANDI_CFG. Pokud nový PC nemá COM port shodný s portem vybraným ve staré instalaci, změňte nastavení portu na požadovanou hodnotu.
Případné technické dotazy směrujte na naši technickou podporu:
telefon : +420 605 246 750
e-mail : podpora@inoma.cz
ICQ : 225-896-798
|